Thursday, September 14, 2006

Миний блогт тавтай морилно уу

Анх 10 настайдаа аавынхаа ажлын газрынхантай Хэнтий аймгийн "Гурван Нуур"-руу хэд хоногоор автобус аялалаар явсан юм. Тэр миний хамгийн анхны аялал байлаа. Аав маань өдөр тутамд тохиолдсон аялалынхаа сонин хачныг(би л тэгэж боддог байсан, магадгүй хээр гараад бодсон бодол эргэцүүлэл ч байж болох юм) нэг дэвтэр дээр бичиж харагддагсан. Анх намайг авч явахдаа "аялалынхаа тухай тэмдэглэл хөтлөнө гэсэн тохиолдолд л дагуулж явна шүү" гэж билээ. Мэдээж аав намайг дагуулаад л явна. Хүүхдийн гэнэн зангаар үүнийг би мэдэж байсан. Тэмдэглэлээ харин бичээгүй юм даа. Бага байсан болохоор бичсэн бичээгүй би бүх зүйлсийг тодоос тод санадаг. Онон гол дээгүүр бирвазаар гарсан, Дадал суманд очоод 3 нуурт сэлсэн хийгээд, хамт явсан хүмүүсийн яриа, байгалын сайхан, ургамал ус бүгдийг тодоос тод санадаг. Гэхдээ аавын маань хэлсэн үг санаанаас гараагүй. Аялалд явсан мөртлөө тэмдэглэл бичээгүй минь ер мартагддагүй... тэгээд л би өдрийн тэмдэглэл бичдэг болсон. Яваа яваандаа хол газар явахдаа аяны тэмдэглэл бичдэг болсон доо. Тэгээд хол газрын сонин сайханаа хуваалцья, миний олж мэдсэн зүйлс хэн нэгэнд нь шинэ санаа болж магадгүй гэж бодоод аян замын тэмдэглэлээ та бүхэнтэй хуваалцахаар шийдлээ. Зарим газар дэндүү нурших, өөрийн бодлыг тулгах зэрэг тал байвал өршөөгөөрэй.

No comments: